Hanyas vagy?

Nevemet apámtól kaptam

Édesanyám virágillatos kertjében

Tanító nénit játszottam

Tanultam reáltárgyakat

Később humánanyag következett

Majd dolgozni készültem

Olyan helyre csak oda

Ahol sok ember van

Vágyam rémségesen komoly volt

Első fizetésemet szüleimnek adtam

Képgyűjtő lettem

Tanítványaim születtek

Sokan nagyon sokan lettünk

Egymás tanítására

Merthogy én is tanultam tőlük

A szülői házból hozott humor

Komolyan konzervált

Őseim figyelnek

Minden reggel

Újra indítanak

Bóka László soraival

„Csábítottak messzeségek

homlokukon csillag égett.

De ha feléjük indultam

sárkány állta el az utam.”

Emlékezni tudok de felejteni nem

Nem akartam egyikről sem lemondani

A másik ellenében élhet bármelyik

Keretekbe rejtett képek

Fotók mesélik

A végtelen ember sziluettjét

A fényes arcú kétlábút

Olykor vicsorgó négylábút

Testem darabjait

Mutató ujj irányát

Erők harcában a sikolyt

Erősebb i)gazságát

Mosolygó arcomon simogató szavak

Újra indítják

Paripák nyerítését

A fényre fordulót

Ez az igazi lét

Tisztán sugározzon

Vinni őrizni kell

Lelkem szabad

A hit erejével szabad

Betűzzék kedvükre a szómagokat

 

 

Szerző: zwekedli  2011.10.27. 08:45 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://emeszmargitbaja.blog.hu/api/trackback/id/tr313332980

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása